Bezpieczeństwo wynajmowanych biur

Monitoring i kontrola dostępu

Dostęp do wynajmowanych biur mają wyłącznie pracownicy naszych klientów, zgłoszeni goście i autoryzowani dostawcy. Autoryzacja jest indywidualna a każde wejście i wyjście rejestrowane w systemie.

Tylko Ty masz dostęp do swojego biura. Każde z nich jest zaopatrzone w kontrolę dostępu, a całość budynku – objęta całodobowym monitoringiem.

Kontrola
BHP

Audyt warunków BHP

Bezpieczne warunki pracy to istotny element kultury organizacyjnej, nie tylko wymóg prawa.

Dlatego każde z wynajmowanych biur przechodzi kwartalny audyt BHP, przeprowadzany przez certyfikowanego audytora. Audyt ma na celu sprawdzenie zgodności z przepisami oraz ewentualne wskazanie nam i naszym Klientom, co należy zmienić w naszych biurach.

Wasze bezpieczeństwo

Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne

Bezpieczeństwo naszych przestrzeni zawsze było dla nas ważne. W naszych biurach wdrożyliśmy specjalne procedury i zasady, by umożliwić bezpieczną pracę na ich przestrzeni – praca u nas jest nie tylko komfortowa, ale i bezpieczna.

Zapewniamy środki do dezynfekcji – na częściach wspólnych naszych biur, w salach konferencyjnych oraz w gabinetach naszych Klientów znajdują się zarówno środki do dezynfekcji rąk jak i powierzchni.

Dezynfekcja przez serwis sprzątający blatów i stołów na cz. wspólnych.

Posiadamy własne ozonatory pozwalające nam na szybką, bieżącą dezynfekcję poszczególnych powierzchni w razie takiej konieczności.

Wdrożony w naszych biurach Plan operacyjny ma na celu przygotowanie i zabezpieczenie biur Loftmill w zakresie ochrony użytkowników, pracowników i obsługi biur Loftmill (plan obejmuje działania, będące po stronie firmy oraz rekomendacje dla Klientów/Użytkowników naszych biur).

Bezpieczna sieć IT

Najczęściej wskazywanym wyznacznikiem jakości internetu jest jego prędkość. Jednak krytyczne dla firm działających online to niezawodność sieci i jej bezpieczeństwo. Redundancja sieci zapewnia jej nieprzerwane działanie nawet po awarii łącza głównego. To możliwe dzięki doprowadzeniu internetu do naszych lokalizacji dwiema niezależnymi trasami. Redundancja sieci to kluczowy warunek niezawodnego działania w biurach.

Regularnie co pół roku oraz każdorazowo, gdy jest taka potrzeba, przeprowadzamy testy bezpieczeństwa m.in. pod kątem ewentualnych ataków hakerskich. Sprawdzamy odporność sieci, aby mieć pewność, że łącza i urządzenia sieciowe są właściwie zabezpieczone przed próbami nieautoryzowanego dostępu z zewnątrz.

Bezpieczeństwo sieci

Sprawdzanie bezpieczeństwa sieci polega na badaniu każdego segmentu sieci teleinformatycznej oraz urządzeń podłączonych do niej. Kontrola obejmuje potencjalne luki w zabezpieczeniach, konfiguracji czy przestarzałym oprogramowaniu urządzeń. Sprawdzamy w ten sposób wszystkie routery, firewalle, switche, drukarki, dyski i serwery.

Każde wykryte urządzenie i usługa działające w sieci, poddawane są symulacjom ataków z użyciem rozmaitych aplikacji i exploitów. Dział IT odpowiedzialny za infrastrukturę, na podstawie raportów z takich symulacji niweluje czynniki, które mogą wykorzystać przestępcy, by dostać się niezauważenie do danych klientów. Tak dbamy o bezpieczeństwo Klientów, które jest dla nas równie ważne, jak własne.

Serwerownie

W każdej z lokalizacji dysponujemy co najmniej jedną własną serwerownią. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom:

  • wynajem miejsca w szafie rack,
  • miejsce na szafę rack, będącą własnością klienta,
  • wydzieloną szafę rack.

Tworząc serwerownie, ściśle przestrzegamy europejskich norm. Dzięki temu Klienci mogą korzystać z:

  1. redundantnego chłodzenia przez dwie niezależne jednostki klimatyzacyjne,
  2. redundantnego zasilania, doprowadzonego do szaf rack,
  3. uziemienia szaf rack lub urządzeń,
  4. redundancji zasilaczy awaryjnych (podczas najmu miejsca w naszych szafach).

Szybka sieć szkieletowa

Sieć do dyspozycji Klientów oferuje wysoki poziom dostępności i niezawodności. Jej konstrukcja jest odporna na uszkodzenia, dzięki czemu ewentualne awarie nie mają istotnego wpływu na łączność.

Rdzeń jest w stanie niwelować skutki awarii dzięki przekierowaniu ruchu i niezwłocznemu reagowaniu na zmiany topologii sieci. Musi on zapewniać wysoki poziom nadmiarowości. W zależności od lokalizacji biura oferujemy sieci gotowe do 10G.

Helpdesk 24/7 oraz doradztwo IT

Zapewniamy Klientom całodobową pomoc techniczną IT, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami oraz zarządzanie siecią. Proponujemy trzy poziomy wsparcia: L1, L2, L3.

  1. Wsparcie techniczne
  2. Administracja serwerami
  3. Zarządzanie siecią komputerową

Każdy z tych poziomów może być dostępny całodobowo, zależnie od potrzeb Klienta. Można je sobie zapewnić na podstawie cennika usług dodatkowych.